Kul

kopierat från Paulina även känd som paows blogg

Jo har fått en massa kommentarer om att Kissie skriver en massa saker om mig i sin blogg. Då måste jag bara tycka till lite, inte för att jag bryr mig. Varför skulle jag bry mig om en brunutansolflävkig 18årig fjortis som fortfarande super så mycket så att hon ligger och spyr ? Inte mycket.

Jo visst snyggare en mig, med din acne platta ass och brunutansol fläckar. En kaka i ansiktet inga ögonfransar nedhängda ögon & förstor näsa Jag kankse inte ser så mycket bättre ut än henne, men jag är hyfsat fin "naturligt" medans du bara blir snyg med allt ditt klet i ansiktet Stackarn. Gud så omogen jag låter nu, men det är min beskrivning av hennes utseendemässigt. + att jag behöver inte redigera mina bilder eller ha en "matt" på installeringarna till min webcam för att se hyfsat bra ut.. + att jag har en svaghet, jag blir ful på bild. Du blir bra, jag är snygg i verklogheten du är ful i IRL. Ja du livet är hårt.

btw jag är 15 år, jag får vara fjortis. Du är 18 ? Inte okej......


Haha alltså ja brukar inte va inne å  "fjortisarnas" bloggar...men nyss så klickade jag runt massa å kom in på bland annat kissies & paulinas bloggar...och det var juh bara så roligt! dumma små tjejer :D
tyckte även att det var mycket tokigt att kissie (den äldre fjortisen) just förstorat läpparna för andra gången å att hon ska förstora tuttarna om en månad...oj oj säger ja bara, nu måste ja juh kanske börja följa deras bloggar för att se hur de går  ;)

//kloss

Kommentarer
Postat av: Moa

haha, jag läser oxå kissies blogg och man kan inte göra annat än att skratta då hon sätter igång och skryter om att hon är såå mycket bättre än alla andra:P haha

2009-08-01 @ 13:56:20
URL: http://Moabagling.blogspot.com
Postat av: jennie

haha klockrent!

2009-08-02 @ 20:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0