Dunder & brak

kalas kalas kalas
oho
massa regn, jag bryr mig inte
jag dricker vin istället och dansar i discotältet med P12or

jag älskar mina vänner och är förvånad hur tusan alla kan vara så jävla snygga!?
jag e me snygg

eller som emma sa - Igår kunde du fått med dej 15 st karlar, idag 30 & imorgon 60!
fatta vilken efterfest jag kommer ha ikväll ;P

- haru kollat på playboymansion nångång? Kendra har iaf dom snyggaste benen i världen och dina är snäppet bättre!
Oh danke schön för alla kommentarer guys, cya

//kloss F16

Kommentarer
Postat av: ronja

F14!!!!!

2009-07-12 @ 16:07:58
URL: http://ronjanova.blogg.se/
Postat av: Tina

F14 såklart Johnna! :P

2009-07-12 @ 16:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0