trött

Japps inatt kl 00.00 just när ja tänkte gå å lägga mig så ser jag hur det kommer 4 bilar i rad nerifrån min morbror! Så då inser jag att jag inte ska få sova på dom närmaste timmarna :P Så strax efter stog dom ute på gården å sjöng ja må hon leva för mamma å sköt raketer! Jahapps de va juh bara å släppa in folket, men som tur hade dom med sig ostbricka iaf! Lite efter 2 fick ja iaf gå å lägga mig, kanske inte va så sent egentligen...men de kändes som ja strax skulle kliva upp!

jaja idag kommer det vara folk här antagligen hela dan :)


 så där ja, har vare över 60 pers här idag... men nu har alla vare här, hoppas ja :P
 man blir trött av folk haha
 men ja måste juh säga att ja gillar min släkt :)


lite av folket

//kloss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0