Svullo

Nu har jag fixat mammas tack kort som hon ska skicka till alla som uppvaktat henne idag!
Och jag måste faktis säga att det är det bästa 50års tack kort ja sett ;D
Det är mycket roligt, tyvärr kan ja inte vise er hur det ser ut innan hon skickat dom!
Men sen lovar jag att ni ska få se det.


kloss & minna fikar :)

på tal om fika så har jag fikat sen jag klev upp kl 9 imorse, inte ätit någon riktig mat!
det har varit typ 5 portioner bärpaj, en falsk potatisbakelse, pytte lite smörgåstårta (typ räkorna) massa glas dricka! sen har ja även tryckt i mig ost & kex...och jag har inte blive fet den här gången heller ;P

//kloss

Kommentarer
Postat av: E.S.

Johnna, jag tror inte du kan bli fet.

2009-01-19 @ 08:11:49
Postat av: Anna

Om marianne inte läst mitt grattis inlägg säg att hon ska göra det :)

Kraaam Kusin

2009-01-19 @ 20:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0