surprise

Tänkte lära er något nytt
I våran svenska Astrid Lindgren film mio min mio så har vi stora kändisar med!
vad sägs om att gotham citys egen hjälte Christian Bale spelar Jum-Jum
eller att Cristopher Lee, sagan om ringens vite trollkarl Saruman spelar den elake Kato


och Björn & Benny har gjort musiken till filmen!
Why blev inte den här filmen mer känd undrar jag!?
eller...så kanske det kan bero på den kassa dubbningen av alla utom 3 personer i hela filmen! För det finns nämligen bara tre svenska skådespelare med i den SVENSKA filmen mio min mio

"Han hade rövat bort alla barn från det fridfulla land där de bodde. Alla hans vakter och spejare hade hjärtan av hårdaste sten"

//kloss

Kommentarer
Postat av: Maria

Nu när du skriver det så ser man ju klart och tydligt att det är "Saruman" som är Cato.. :P Vad roligt, det har jag aldrig vetat.

2009-01-17 @ 19:50:40
URL: http://marialindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0