Kul & Okul

fröken- HAN har en snabel, du är en HON, hur vet man att du e en flicka?
flickan- Jag har en docka

:P
jobbat på dagis i 4h idag

Sen insåg jag också att min mobil inte funkade!?
Öh tydligen har halebop stängt av mitt kort igår kväll????
Så jag fick stor damp å skulle ringa å skälla på dom, men dom idioterna har inte ens en kundtjänst med riktiga människor. Man får bara prata me massa idiotrobotar! Sen har dom internet kundtjänst, men då behöver man logga in med ett lösenord som dom skickar till mobilen!???
Öh hur fuck tror dom att ja kan se de när ja inte ens kan komma in på telefon!
Och så mycket fula ord som kom ur min mun då under ca 15 min ...de har ja nog inte klämt ur mig på senaste halvåret.
JAG HATAR HALEBOP

//kloss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0