inget internet

räkna inte med många blogginlägg nu när ja e hemma på flata
har väldigt begränsat internet här, typ 5min om dan kanske!

mitt liv är förövrigt inte så spännande just nu
fast igår hade jag iaf max på besök & sen gick ja på öppet hus på skolan å fikade lite!
sen gick ja hem åsså bjöd ja mattis på mer fika.

både mask & mattis tyckte det var skitroligt med fitness bollen som jag har
båda rullade å skulle balansera osv...å den e faktis kul :P
jag rullar på den varje dag!

annars så e mina planer för dagen att gå ut på byn å hitta någonstanns jag kan kopiera några papper!
och vem vet det kanske blir skit spännande, kopiatorn kanske sprängs, eller så krockar jag med någon snygg människa så vi tappar våra papper och måste plocka upp dom så slår vi våra huvuden i varandra å skrattar lite åt det, å sen bjur han mig på middag ;)

eller?

//kloss

Kommentarer
Postat av: Hannah

Oh, spännande det där med kopiatorgrejen, du får väl stå och spana tills nån snygging kommer förbi och skrida till verket!

2009-01-20 @ 21:54:36
URL: http://hannahsvardag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0