Big L

Nu sitter ja hos emma pemma, jag försöker umgås me henne så många minuter å sekunder de bara går nu :P
Imorgon e juh sista dan ja får träffa nå på jätte länge ju...snark
Så idag hade iaf emma köpt cheeseburgare till mig i stan :), sen har ja hjälpt henne å packa ner allt i resväskan!
Det e som ett stort pussel, ganska roligt egentligen...men inget jag skulle vilja ha som jobb !
Sen har vi svullat massa godis å choklad å dricka och kollat på supernatural såklart!
Nu hänger vi bara, det e vi grym på...att göra absolut ingenting tillsammans :)

smack på mig från emma

//kloss

Kommentarer
Postat av: emma

Att göra INGETING är vi nog experter på;)

OJ OJ OJ va jag kommer att sakna dig!:(

2009-01-15 @ 00:17:42
URL: http://emmacash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0