big business

alltså på 3an nu ere om feta kvinnor!
och jag mår seriöst illa när jag ser så feta människor...och det är skillnad på tjock & FET.
dom som e tjocka kan oftast vara född så och jag ser inget fel i att vara stor.
Men FETA människor äter massa massa så dom får massa fläsk överallt och oftast så ser dom inte att det är ett problem.!
Nee ush och fy vad jag är glad att jag är född smal

karln på tvn som har en fet kvinna vill ha henne ännu fetare
sen gillar han å ta kort på henne för å kunna visa andra
det sexigaste han visste var hennes stora (GIGANTISKA) mage
och när dom skulle ha sex hade han komme på en egen ställning som gjorde att det funkade trots att hon var så jätte fet.

..nu mår ja bättre iaf när jag just har vare å simmat!

//kloss

Kommentarer
Postat av: emmapemma

näe usch för att vara fet. hoppas inte amerka gör mig fet!



miss u by the way!:)

2009-01-23 @ 08:49:29
URL: http://emmacash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0