Sthlm

Sådär nu har jag fixat så att jag kommer ner till sthlm och hem igen iaf :)
sen ere juh en annan fråga ifall jag kommer i tid till intervjun...och i tid till tåget hem

jag har varit i sthlm 3 gånger förut...exkl arlanda då

1a gången när jaf kanske var 13år med amanda & annan släkt
2a gången med spfg3 på "klassresa"
3e gången för att gå på amerikanska ambassaden

fast just de...jag skyndade mig ut på stan å shopprade när jag kom hem från tunisien ifjol, innan flyget gick hem! Så 4 gånger har jag varit i sthlm & alltid har jag varit yr

1a gången sprang vi & yrade överallt
2a gången åkte vi tunnelbana till helt fel ställe & kom 1h för sent till aftonbladet
3e gången tog jag taxi för att inte yra bort mig...
4e gången hade jag inte en jävla aning om vart själva shoppingen låg när jag klev av på centralstation!

så statistiken ser inte helt lysande ut

//kloss

Kommentarer
Postat av: Marlene

Tack då vet jag, den var hur som helst skitsnygg=)

2009-08-05 @ 21:13:14
Postat av: Janis

Din jäkla toka! Paradise hotel!?! haha!! Då ska jag sitta bänkad framför tv:n med chips och dipp. som på den gamla goda tiden! Och du, de där med taxi lät bra! :)

2009-08-06 @ 12:26:17
Postat av: Linda

Hallå!! haha=) Jag tror att du fixar det där galant, och du blir säkerligen med i programmet. Dom behöver en kloss; ) (taxi kan man lita på=P)

2009-08-06 @ 14:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0