duktig kloss

Idag har jag varit superstädkvinnan, typ som superman fast tjej då...som städar snabbt och bra
19 fucking stugor stog på schemat som jag skulle städa SJÄLV, eftersom campingen e för snål för att låta oss vara 2 städerskor i augusti...även fast det är precis lika mycket folk då som i juli.
+ att jag städat alla servicehus å toaletter mm 2 gånger var

men som tack för att jag var så duktig hade en stuga lämnat oöppnad mat till mig, vad sägs om 1l yoghurt, leverpastej, morötter,festisar,böcklingpastej?,grädde, sprutgrädde & gurka!
så nu sitter jag här å äter massa mackor som jag doppar i varm oboy med grädde ;)

hittade även lite godis idag i en stuga, då fick ja lite extra fart :P
det man hittar får man??..visst??

//kloss


Kommentarer
Postat av: Josefine

oja, man får det man hittar.. städade i åre, och där hittade man diverse saker som fick följa med hem.. bland annat olika vätskor med alkohol i! ;)

2009-08-07 @ 08:44:01
URL: http://j
Postat av: Tyskan

tsss.... jag fick sammanlagt 260 spänn som dricks + tysk öl :P

2009-08-08 @ 17:57:14
URL: http://tyskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0