Ont

Oj snacka om mörbultad, har ont i hela kroppen tror jag! (och jag är van å ha blåmärken å sånt å inte klaga så ofta)
Igår fick jag fightas med R på karaten och han struntade tydligen helt i att jag bara är hälften i strl av vad han är. Så han sparkade mej så jävla hårt att jag trodde revbena gick av (även fast jag hade mits) men fortsatte tjura på en skit länge, tillslut skulle han sparka 5 sparkar på vardera sida allt vad han hade :O och det gjorde han....så där slutade min andning att funka! Fick mig visst lite astma, vilket jag inte fått på många många år, men som tur e fanns det en snubbe som hade en astmapuff! Pjuuuuh

med idag lever jag iaf, även om jag har vaknat 1000 gånger inatt och haft ont!
+ att min näsa e proppfyllt med grönt barnsnor BLÄ

//kloss

Kommentarer
Postat av: Lilian Söderman Olofsson

Men AJEH! Tycker synd om dig, och kan inte låta bli att fråga om den där personen verkligen är fullt frisk som gjorde så? Tänk om du verkligen hade brutit ett revben - eller flera?:o( Det gör så fruktansvärt jäkla ont och tar sån tid innan det går över. Sa inte ledaren ngt? Stackars! Jag blåser här på dina blåmärken phuuuhhhh

Kraaam!



2009-04-02 @ 14:18:37
URL: http://lilianolofsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0