Onsdag

Dagen har än en gång bestått av denna konstiga huvudvärk & en grym revbensvärk imorse!

annars så har jag idag slungat iväg varm kyckling&nudelwok över dagisbarna & möblerna.
stog å serverade, när en tallrik plötsligt håller på glider iväg, så fort tar jag tag i den..men Oj jag höll visst i sleven med mat i andra handen så den lyckades jag slunga iväg mat med istället...tur att ungar inte bryr sig så mycket över smutsiga kläder, synd bara att jag inte träffade den andra dagisfröken...det skulle vare roligare :P


Nu är det påsk tycker jag, vilket betyder att jag åkte på dollar å¨köpte 2 stora burkar med godis!
har redan ont i magen & tänderna...och det är inte ens skärtorsdan än??? hur ska de här gå??


på lördag ska det vara 15 grader varmt å sol enligt yr.no :D
//kloss

Kommentarer
Postat av: Emma

jag vill också mumsa på svensk godis!:P



Föresten.. mitt mobilnummer här i usa är 310-696-1452:)

2009-04-09 @ 03:24:07
URL: http://emmacash.blogg.se/
Postat av: den andra dagisfröken :)

Ja du Johnna du skulle allt må då va om jag suttit där med nudel,kyckling,minimajs och allt annat gott wok hängande i håret ;)) ...

Med dig bland slevar och kastruller känns det liiiite osäkert efter detta (haha)

Ha de så himla bäst i USA nu och du vet att jag kommer sakna dig. Kram Kram Kram :)

2009-04-09 @ 13:37:44
Postat av: singel

godis e snuskigt gott, så enkelt e de :P

2009-04-09 @ 17:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0