la torsda

idag så letade vi massa efter marilyns grav, och tillslut hitta vi den!
de va häftigt, nog för att det bara var hennes namn på en skylt men..
ja knackade iaf lite på den för höra om hon knackade tillbaka, men icke sa nicke
hon va nog stendöd :)

sen shopprade jag massa igen..tex en balklänning....pjuh va fin :P
sen drog vi hem
å sen drog vi å shopprade igen, suck nu får de nog räcka!
förstår verkligen inte hur allt ska få plats i resväskan hem....eller jag förstår inte hur jag ska få det å väga under 20kg när jag flyger inrikes...med tanke på att det vägde 17,5kg redan när ja åkte hit!?


mina söta tjejer å lite av ray :) <7

..ne nu ska vi snart på carmeeting, få se om de e nå fina bilar där!
men hoppas vi inte är där för länge, för jag e redan tröttast ZzzZz
imorgon ska vi dra till hollywood å beverly hills :)

//kloss


Kommentarer
Postat av: ma

haha.. de blir nog inte lätt! du får klä på dej så mycket kläder du kan :D tills du får ner resväskans innehåll till 20kg^^ kram

2009-04-24 @ 12:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0