la igen

idag har vi gjort i stort sätt samma sak som igår
softat på beachen :)

kom fram en weird mörk man till mig och ville prata, dissa han trodde jag att jag gjorde..
tills ja stog i havet lite senare å han kommer å tar tag i mig å vill slänga mig i vattnet
shock, folk e konstiga här

kom även fram en snubbe å frågade om vi ville joina dom ..
No thanks, sa jag och flinade lite sött :P
så lite trevlig e jag iaf, även om man får dissa folk!

sen har jag sett en snyggo mörk man inne på en affär, yummi
han gillade min tattoo igår när vi va där å idag va ja visst tvungen å gå in där igen...
han kunde visst inte hålla ögonen ifrån mig ;)
kanske ska gå dit en sväng till??

tyvärr inga bilder, för idag hade jag bara med systemkameran å den har ja ingen sladd med till! sorry

snodde en bild av emma pemma iaf, jag har gjort en fin sol av sjögräs ;)

//kloss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0