La baby

japps äntligen framme i LA
hyffsat trött e jag nu, men måste juh hålla mig vaken så ja kommer in i rätt tidzon!
flög juh till paris imorse å sen från paris till la, vilket tog 10,5h :O
helt sjukt, så länge har jag aldrig suttit still!

var iaf 27grader varmt när ja landa :)
soft, så imrgon ska ja bli kräftröd tänkte jag!

vare å handlat life flingor & nästan banila yoghurt...
åsså hade emma köpt goghurts till mig när ja kom hit :D hihi
goghurts=yoghurt i tub typ
jag gillar amerikanska mataffärer, dom har så mycket onödigt!

//kloss

Kommentarer
Postat av: malin

skönt att du är framme :)! Hur gick det att flyga? det gjorde inte ont i skallen din? Hare så super skoj! KRAM

2009-04-20 @ 13:35:31
URL: http://malings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0