Kärlek

..just vare med om ett epilepsianfall, en av mina allra allra närmaste fick ett anfall nu när vi satt å spelade spel ikväll. Shit vad pulsen stiger när det händer något med nån som står en så nära. Under de minuter jag satt och försökte få henne att lugna ner sig så inser man hur himla mycket man verkligen älskar sin familj. Jag vill aldrig mista nån av er ni betyder mest av allt! Just nu om jag fick en enda önskan så skulle jag önska att hennes epilepsi försvann för alltid! <7

jag älskar dej

//kloss

Kommentarer
Postat av: Moa

men va?:S

2009-04-09 @ 22:28:32
URL: http://www.Moabagling.blogspot.com
Postat av: ronja

ja håller med dig, önskar att man kunde typ ta bort det ifrån na, å sen att de e borta för alltid! <3 <3

2009-04-12 @ 19:17:07
Postat av: Tina

Då är vi 3 som önskar det!

Älskar dej med! <3

2009-04-17 @ 15:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0