inlägg

japps nu trodde ni kanske att ni skulle få ett varmt å mysigt inlägg från LA
men icke sa nicke, jag har legat på sjukhuset i stan hela tiden, medans emma pemma åkte till USA utan mig!

orkar inte skriva så mycke
ska va kvar här tills imorgon iaf, men imorgon morgon får jag äntligen åka ifrån de här skit tråkiga stället! Slapp iaf operera så då blev jag glad, men lite mera kortison å meducin till!

så jag lever....och idag ser mitt öga fin fint ut!
ska lägga ut bilder när jag kommer hem!

nu e min favorit malou här :D
lycka, de e även hon som har tagit med sig sin dator å internet till mig, vilken snällis!

//kloss

over and out

Kommentarer
Postat av: Anonym

kom hit kom hit kom hit!

2009-04-16 @ 22:04:03
Postat av: Lilian Söderman Olofsson

Nämen, fy bubblan! Hoppas att du blir frisk snart och att du kan få åka till USA snart i af!:o) stackars

2009-04-17 @ 22:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0