Grattis

När min Emma Pemma Zakariasson åkte till US and A så tänkte jag seriöst att nu är mitt liv över. Eller inte livet men allt roligt iaf :P.  Men så blev det som tur inte alls, för jag har faktis inte haft tråkigt alls. (och nu menar jag inte att jag inte saknat emma för det har jag) Men jag har haft världens bästa Emma Pemma Sundqvist istället som min dagliga dos av rolighet. Vi har i stort sätt umgåtts nästan alla dagar i veckan i 2 månader, vi simmar tillsammans, vi karatear tillsammans, vi softar tillsammans, vi bakar & äter upp det tillsammans, vi skrattar tillsammans :)
just nu så e Emma i stan på praktik i 3 veckor, det suger ...men jag våldsgästar na på helgerna så det funkar iaf :P
Emma e så jävla bra
så idag ville jag bara säga Grattis på din dag, massa massa kärlek
och jag har en snygg present till dig som du får i helgen, och en likadan till mig  ;)



//kloss


Kommentarer
Postat av: EmmaPemmaS

Åh, tackar så mycket! Kanske jag anar vad det kan vara? :) Ps. inte så snygga bilder, men ack så roligt vi hade!

2009-04-01 @ 22:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0