back in business

igår va jag goatlawad,men idag va jag uppe tidigare än kl 7 :P

så klockan 9 var jag å emma på väg ner på stranden.. folk måste ha trott att vi va nå knäppisar som kom klockan nio på morgonen med parasoll å grejjer :P

30 grader i skuggan, vilket betyder ett jävla varmväder! Svettas fortfarande!
så idag har vi lekt med krabbor, sett delfiner :D, försökt öppnat musslor, kollat på olika strandfolk!
badat & solat såklart...6h på beachen räckte, så jag å emma kom nyss hem!
ska väl duscha å lite så för att sen kolla in lite shoppring :)

lite bilder kanske

emma stog redo med en välkommskylt när ja kom :D
big big looove


en blek kloss, hoppas på lite färg tills kvällen! har dock smörjt in mej massa massa med solskydd!

kolla bdb me om ni vill

//kloss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0