Nytt Nytt

Idag kom en ny kroppsdel till mig med posten!
Eller man skulle kunna kalla det för det ifall jag skulle vara en robot, nämligen en ny kamera!

Den lilla svarta blev det, för jag har hört att den passar till alla tillfällen ;)
Både till vardags och fest!



Den ser egentligen ut som min förra kamera, fast annan färg då!
Men än så länge gillar ja min gamla bättre iaf, för den har inte lika hårda knappar :P

Men efter några tusen kort med den här så känns det säkert bättre!
Man måste väl bara vänja sig, som med allt annat!

som tex min Kurts nya löständer som är några mm längre än dom förra!
och han ser weird ut, jag har inte vant mej me dom än iallafall:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0