Musikproducent Kloss

Igår kom en av mina chicks hit, för att få hjälp på livets svåra väg.
Uppgiften var att göra en demo med fem egenskrivna låtar innan kvällens slut!
Oj tänker ni, good luck!
Men 2 timmar senare var skivan klar, och vi hade tillåme hunnit gjort en fram & baksida :)


Liza är en av mina idoler och eftersom jag är såld på melodifestivalen så kommer den dagen Liza är med i melodifestivalen vara helt tokigt underbar.
Jag själv kan inte sjunga, inte spela, inte dansa, så min chans att få vara med i självaste melodifestivalen är pytte pytteliten ..men även om det är svårt så är det inte omöjligt.
För den dag de kommer ropa upp Musik: Liza Nilsson, Text: Johnna Bågling
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Kommer en av mina drömmar att gå i uppfyllelse, att få vara med i melodifestivalen

I believe in miracles


Kommentarer
Postat av: marie

jag tror också på ER! :D

2008-03-19 @ 15:57:30
URL: http://www.marie.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0