Gröna stövlar

Idag har jag kännt mig som en stor hönsmamma, med mina 7 elaka små barn!
jag blev nämligen själv me dom i 2h på dagis idag...snark
Men e man självaste super nanny så går allt bra!

men när jag äntligen hade slutat så skulle ja ta min fantastico Toyota hem till Åsen!
men tjoho vad glad jag blev när handbromsen fryse fast!..
så där stog ja me min snygga röda pärla med rosa rattmuff & rosa tärningar och inte tog mig någonstanns!
Men man brukar slå på fälgarna när de blir så vet ja.. så jag gick ut och började sparka på dom med mina gummistövlar, vilket kanske inte var en så smart ideé eftersom gummistövlarna gjorde att benet och foten lika fort studsade bort när ja sparkade!

men 30min senare lämnade jag högarna nöjd å belåten, fast med en grym träningsvärk i bena!

over and out

Kommentarer
Postat av: Madde

Ahhhh vi som aldrig skulle skaffa blogg;) Nu ser jag att du gjort det och jag vågar erkänna nu att jag oxå gjorde de:P hihi puss

2008-03-19 @ 17:24:41
URL: http://www.maddeborg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0