Veckans snygging

Har nyss kollat på the bodyguard(1992) den va bra. Många gamla filmer e så bra, om man jämför med idag...men upptäckte iaf att Whitney Houston var grymt snygg, vilket jag faktis inte lagt märke till förut..

...och nu kommer det upp på tv att dom ska visa bodyguard på tvn :O
hur stor chans e de på en skala?!?!


Så jag bjur på en liten bild och utnämner henne till Veckans Snygging.

btw så har jag just upptäckt att bögen jag bloggade om förut e han Henrik som jag annars tycker så mycket om att lyssna på, på p3, så nu när jag vet hur han ser ut ska jag då kunna fortsätta att gilla han?!

//kloss

Kommentarer
Postat av: Emma

bodyguard e bra bra bra bra!

2008-12-16 @ 13:55:40
URL: http://emmacash.blogg.se/
Postat av: KUsin Anna

Va fan har du oxå en blogg :)

en till i min lista att följa :)

2008-12-16 @ 17:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0