Natt drömmar

senaste dagarna har jag drömt massa konstigt
och svar ja, drömmar brukar sällan vara okonstiga

tex att springa runt i stugor och gömma mig för Johan Palm (tror visst JP hysterin har drabbat mitt omedvetna)

eller att köra bil i mörkret utan lysen så jag vilken sekund som helst ska köra av vägen...
där vaknade jag, men senare på dagen i real life så körde ja av vägen :O

och idag slutade mitt ena framlyse att funka, läskigt om mina drömmar slår in
för tänk om ja vaknar imorgon av johan palm som står bredvid min säng och ropar - JAG VILL JAG VILL JAG VILL LEKA KURRAGÖMMA

//kloss

Kommentarer
Postat av: ronja

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHAHAHAHAHAAAA!! JP hysterin ha ju drabbat mej oxå ju :P när ja drömde om han å färjan :P fan va sjukt man kan drömma alltså.. :P drömde btw om dej i natt, du va me barn :O haha!

2008-12-06 @ 23:48:16
URL: http://ronjanova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0