Lucia

nu har jag ett oskyddat internet med bra mottagning ;)
får se hur många dar de håller...eller timmar

Igår va de juh lucia, men ja hörde inte en endaste luciasång!
Men dan innan så såg jag strömsunds lucia & hallvikens gullungar. Och å torsdas såg jag tillochmed Östersunds lucia..men jag missade det luciatåg som jag helst ville se!
Åsens luciatåg, bestående av Mamma & Pappa inlindade i vita lakan och med glitter på huvudet och ljus i händerna xD
tyvärr så var det bara Mask som fick se och höra dom sjunga sancta lucia, men jag lovar att det skulle lätt vare det bästa luciatåg jag sett! <7 Mask blev iaf mest shockad och satte sig bara upp i sängen och frågade vad dom höll på me!?


Själv spenderade jag största delen av gårdagen ute i minus 20 grader grävandes en snögrotta, eller 1 tunnel, med 3 utgångar & 2 grottor, + en grop! ;) tillsammans med min lilla bästis Minna!

För det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder!

//kloss

Kommentarer
Postat av: mammarazzi

haha.. xD jag lovar - du missade inget. För de första så sjunger vi inte vackert o vi var inte så vackra heller trots den dämpade belysningen. <3

2008-12-14 @ 11:41:29
URL: http://marianneb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0