Jul Jul Jul

tänkte visa mina julkakor som ja baka igår ;)
dom blev fina och färg glada!


imorse fick ja några julklappar, ett fisbomb paket med en redan smälld fisbomb av min mask!
Det var åxå det första paket vi öppnade så det stank under hela tiden vi öppnade julklapparna.

Sen fick jag också snopp mint tabletter, en nalle bögpuh choklad, en gratis almenacka från swedbank!
å sen fick vi ett TP tjejerna mot killarna spel tillsammans, som vi spelade lite snabbt.
Jag mot mask å alx och jag vann såklart, det var ett kul spel ;)

Som ni ser ger vi varandra mycket fina klappar
alx fick en stringelefant kalsong åxå & pappa en tyngdlyftargrejj för snoppen!

//kloss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0