Jängs, jo tack

Har nyss kommit hem från min lilla bästis minna :)
Hon ser verkligen upp till mig, jag är hennes största idol och hennes bästa kompis!
Minna är förövrigt min kusins lillasyster och är 8 år för er som inte vet



Och när jag tänker på det så e jag idol till många, jag har en del ungar på dagis som verkligen ÄLSKAR mig.
Idag tex kom en av dagisungarnas mamma och berättade vad hennes dotter sagt
- mamma, det gör ingenting att jag är rädd för att ta hål i öronen
- nehe, va bra då?!
- jaa för johnna har inga heller

eller som i våras/sommras när ja hade rött hår så kom en annan tjej till dagis med rödsprayat hår :)
och om jag har flätor vill alla andra tjejer ha flätor...jag är också Allas favorit fröken!
om det ska va sagovila, vill alla att ja ska läsa sagor och om jag nu gör det så bråkar dom sen om vem som ska sitta breve mig, samma sak med frukost, lunch & mellis.

Barna blir seriöst lika glada varje dag jag kommer innanför dörren.
Det är väl så ett bra jobb ska vara ;)

//kloss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0