Handla loss me kloss

Köpte en mobil nyss på internet för mina julklappspengar!
Och det hör verkligen inte till vanligheten att jag köper en mobil.
Jag har köpt 2 mobiler i mitt liv..men nu när min nuvarande mobil (som jag för övrigt fick låna av mattis för ca 2 år sen, som han lånat av sin mamma) hela tiden dör när ja pratar utomhus + att skärmen e knäckt så bestämde jag mig för att köpa en ny....Nu ska jag bara vänta på att den ska komma med posten, vilket den antagligen gör nästa år ;)

Fast ja ångrar mig nästan...tkr de e grymt onödigt å köpa nytt när andra fortfarande funkar litegrann :P
Jag är snål, YES...men vad ska man annars vara när man är arbetslös!?


bjur¨på en random åsen mys i soffan bild

//kloss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0