Fisk & damm

Nattens dröm var mycket rolig och konstig, men jag tar den kortfattat
jag bodde i samma husvagn som filip & fredrik, och på morgonen berättar filip att jag har pratat i sömnen!
jag har sagt - Jag har torsk i fickorna! Om och om igen :P
Grejjen e den att joakim von anka eller egentligen en björnbuse utklädd till joakim säger -Jag har fisk i fickorna
i ett joakin von anka & tre knattar avsnitt, så då har jag i mitt undermedvetna bytt ut fisk till en specifik sort ;D
man e nog ganska smart när man sover ändå

Sen hade ..hrm vi kallar den här personen för A på sig sånna där svart vita sexiga maid kläder ni vet!
Och hon & hennes kompisar var i min husvagn vilket jag inte ville, så jag tar tag i As ben och slungar henne runt i husvagnen som om jag dammvippade med henne! När jag släpper ner henne ser jag att alla kollar på mig, så jag säger
- Oj då jag tyckte visst att hon såg ut som en dammvippa

letar efter min drömbok för å skriva ner..men den e borta!?
hmm någon som snott den kanske!


//kloss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0