Drömmar

Inatt hostade jag och svettades mest hela natten, och när jag väl hade somnat så drömde jag såklart något konstigt.

I min dröm hade jag svalt en Fågel klo...och en bit av foten för ½år sen, sen kände jag hur det började skrapa i halsen. Då ser jag en likadan fågelfots klo på marken och den rör på sig, som vickar fram å tillbaka. Det är då jag inser att min fågelklo börjat klättrat uppför min hals och klöser mig inuti. Det gör så förbaskat ont så jag harklar mig och hostar och försöker spy...sen vaknar jag av en hemsk host attack BLÄÄÄ

Dagen innnan drömde jag att ett av mina dagis barn hade fått tumörer över hela magen som blödde :/

//kloss


Kommentarer
Postat av: Madde

Men gumman. :S Usch! Men jag kan trösta dig med att oftast betyder hemska drömmar nåt bra! Puss

2008-12-17 @ 13:52:05
URL: http://maddeborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0