Dröm

Nattens dröm var som vanligt konstig

jag kollar ut genom fönstret på åsen och ser att ett stort blått & rött charter plan just lyfter från marken, så att det just kommer ovanför våra träd nere vid postlådan. Jag ropar till ronja att titta, men hon missar det..så vi får springa till baksidans fönster för å se det. Vi ser såklart inget, och jag tänker att jag bara såg i syne. Men BAAAM POOOFF så kommer flygplanet och kör rakt in i Ol o´rsa gårns (Mias hus) baksida :O
Det brinner och jag hör hur sirenerna börjar tjuta på byn, det kommer reportrar och massa folk från alla håll.
Allt är kalabalik och någon är ute efter oss, så mormor & kurt säger att vi fort måste hoppa in i bilen.

Den som visste vad alla drömmar ändå betyder?!
Och den som visste varför jag bara drömmer hemska, elaka äckliga drömmar!?

//kloss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0