Älgvarnare

mitt internet har försvunnit..eller hrm någon har gjort sitt oskyddade internet till skyddad igen!
men ja lovar att blogga när ja har internet :P

Det kryllar av älgar för tillfället
i fredas på väg hem från stan så fick vi (jag, mormor & kurt) fetbromsa för en stor älg som stog mitt i vägen!
sen 2minuter senare så låg de 2 bilar i diket...
sen när jag körde från hammerdal till flata så tror ni inte att jag får stor bromsa igen för en jävla älg mitt i vägen!
å imorse när ja skulle köra å jobba så stog de en älg på nästan exakt samma ställe!
min puls blir skyhög varje gång ja får tokbromsa

tror ja ska skaffa mig en älgvarnare till bilen
och skratta inte för att de finns faktis älgvarnare
det e en liten grej som ger ifrån sig ett mystiskt ljud när man kör
och jag hade faktis en sån på min förra bil, och såg ALDRIG en älg när ja körde den!

älgvarnare=veckans uppfinning
//kloss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0