2 years ago...

Haha va bara tvungen!

Kan juh säga såhär...Jag var inte tokigt snygg i April för 2 år sedan.

Insåg att det kanske inte ska se ut såhär om man är helt frisk...


Så åkte in på sjukan!


Fick en bunt pinnar med bedövningsmedel inkörde i näsan, som jag sen fick sitta
med i väntrummet med annat folk..:P såg helt normal ut!


Fick en snygg outfit att bo i...kanske för att matcha mitt snygga öga!


Ne, nu får de räcka..:P!
Idag är det kul att kolla på, just då var det inte lika kul!

//kloss

Kommentarer
Postat av: Tina

Jag är iallafall sjuuukt stolt över å vara din kusin, du e typ snyggast i världen! ;D

2011-04-06 @ 10:14:35
Postat av: Anonym

Ooooh! shit! Jag hade typ bubblat ihjäl mig av skratt om jag satt i samma väntrum som nån med pinnar i näsan=) Tur att det blidde bättre!

2011-04-07 @ 20:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0