Film

Jag älskar att kolla på film..men jag äger fruktansvärt lite dvdskivor!
Min samling består av följande:

Boxar:
Marilyn Monroes blandade filmer
Macgyver säsong 1
2a världskriget dokumentärer
2st donald duck samlingar
3 första säsongerna av Baywatch

Dvdfilmer:
Pearl Harbour
Braveheart
(Ebba the movie har jag ägt, tyvärr försvunnen)
psycho
Schindlers list

Å nu ikväll har jag sett schindlers list för 3e gången tror ja!
Å den e så underbar, å han måste juh ha vare världens underbaraste man!


Sen äger jag några VHS:
Gilbert Grape
40days & 40nights

Det var nog allt! :P
Kan man veta hur en människa är genom vilka filmer de äger?

Isåfall skulle jag vare en Badvakt med kalle anka tatuerad på armen & freedom på skinkan. Jag skulle gilla punk & ha en farfar som var med om 2a världskriget. Jag skulle även ha vara a little bit psycho & älska att tejpa allt med silvertejp. Och såklart skulle Marilyn Monroe va min största idol & Josh hartnett den vackraste jag visste.
Vem skulle du va?
;D


//kloss


Kommentarer
Postat av: Emma

Men du behöver ju inga fler filmer, för jag täntke skaffa mig ett filmbibliotek och då får ju låna hur många filmer du vill! Du kan tom få ett lånekort, utan straffavgifter för sen inlämmning. jag <3 dig (bara så att du vet:))

2010-03-15 @ 15:54:05
URL: http://emmacash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0