Italy

Imorgon åker vi tåg till arlanda för att tidigt på fredamorgon åka till Rom :)

Jag toklängtar. Världens bästa resesällskap. Världens kanonväder.

Jag har även bestämt mig för att lämna min lover (5dn) + objektiv hemma.
Annars måste jag bära omkring på massa tungt hela tiden...känns som jag hellre njuter av allt det vackra på plats än att ha ont i nacken och ha massa fina kort sen. (Kommer antagligen att ångra mig så fort jag kommer dit)
Såklart kommer det fotas lite ändå, men bara vanliga turistkort :P


Här får ni ett kort på mig å Emma i våra romerska utstyrslar.


och när jag ändå visar lite romare...så kommer här en bunt till.
Ett kort som senare resulterade i ett gruppkort, men jag tyckte att det här va mycket roligare ;D


//kloss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0