Tävling

Tänkte att jag skulle vara med i en liten tävling hos Bokkei.
Så här kommer mitt bidrag :)


Jag skulle vilja ha den högra bilden som en teckning, men tyvärr e den på tok för suddig..så den vänstra skulle juh funka den me. :P

Jag tycker att jag ska vinna eftersom jag tror att mitt face skulle passa kanonbra på en teckning. Om jag inte vinner kommer jag aldrig få se om det stämmer eller inte...:S
Sen så vet jag juh att Maria är tokigt grym på att rita o måla, så att ha en teckning som hon har gjort här hemma på min vägg bland alla bilder på Marilyn Monroe skulle vara awesome.

:)

So let´s paint my face

//kloss


Kommentarer
Postat av: isabelle

Du är så sjukt snygg Johnna!

2010-04-07 @ 19:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0