Värme

oh my...
klockan e nu alldeles strax 00.00 och ute är det 17,4 grader varmt :O
helt galet sjukt varmt
så här hemma på åsen har hela familjen gått omkring i underkläder sen mitt på dan!
...för eftersom det är så varmt ute så har vi haft 30 grader inne hela dan!
vilket gör att det rinner svett oavsett om man springer omkring eller läser en bok!

men jag klagar inte alls

jag älskar värme, eller inte all värme egentligen...men svensk sommarvärme med frisk luft är oslagbart! Fast min favorit grej just nu måste ändå vara nattljuset, så jävla skönt att det inte blir mörkt på natten! När jag kollar ut genom fönstret nu ere så himla fint :)
fast...åsen är juh the shit åxå

Svensk sommar e juh bara så hang loose :)

//kloss

Kommentarer
Postat av: emma

usch va avis jag är på ert köpmannafirande i solen.. eller jag visst avis på solen, för den tycks gömma sig här?!:S hang loose!

2009-06-01 @ 03:52:45
URL: http://emmacash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0