veckan

jahopp, idag var jag på introduktion på städet på campingen!
sen så fick vi storstäda omklädningsrummen åxå...

funka juh de me, får se hur de går på lörda när ja e själv, blir juh inte brydd om jag glömmer typ hälften av ställena jag ska städa..mitt minne är juh inte så grymt långt som ni kanske vet! 7cm typ
men skönt att ja få va på dagis ibland åxå, för mina ungar e dom bästa & då mår jag bra!

imorgon ere studenten, då ska ja dit å kik..i regnet tänkte jag!
blir ju intressant...typ wet tshirt tävling för alla tjejer i vita klänningar!
det ser jag fram emot


min nya hang loose/very hot outfit..really?

//kloss

Kommentarer
Postat av: Anonym

nice;)

2009-06-11 @ 02:38:32
Postat av: Anonym

Seriöst jag skrev nice förut! but thats fucking hot! men det är bara vad jag tycker.

2009-06-11 @ 04:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0