Kom igen kloss

Idag hare vare sol igen, fast blåst såklart!
det gör de juh alltid på åsen..

mest sutte ute på gården med ronja & fix..& alx en stund med!
vi lekte med ljus när vi tog kort...& skrattade åt fix!
Hon e verkligen inte så smart...hon kan inte landa på alla 4 tassarna, vilket ALLA katter SKA göra om dom är normala. Beror antagligen på att hon inte har en hel svans, utan en söt liten knorr! Balansen sitter väl i svansen :P

http://kloss.bilddagboken.se



va åxå ute å gick en sväng, upp till håxås, ner till ede, åsså hem !
inte så grymt långt men, har kommit på att nu i juni ska jag röra på mig varje dag!
och för att det ska räknas måste det vara MINST 20min snabb promenad i sträck...
fast ska såklart försöka springa nere på rotnäset åxå, känns juh som man e lite lat faktis.
Hela januari till sista mars så tränade jag 4 gånger i veckan, karate & simning! men sen i april & maj har ja inte rört mej ur fläcken...
wish me luck

//kloss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0