regn & rusk

idag hare vare alla olika väder!
sol,regn,blåst...om vartannat hela tiden!
fast jag gillar juh regn, regn e så mysigt...å sen blir luften så fräsch att andas :)
(att ligga i ett tält eller i en husvagn och höra hur det smattrar skulle jag kunna göra varje kväll!)

det e en sak jag är fascinerad av faktis, väder...eller inte riktigt väder!
men Oväder :)..det är maffigt!
och jag gillar det mer å mer juh mer blixtrar å dån å sånt det e!

gårdagens himmel var fin, den hade typ magic bras å annat snitsigt!

annars hare faktis vare en ganska tråkig dag, eller jag kände imorse när ja vaknade redan att jag verkligen inte orkade vara positiv idag..så allt har väl vare bara whatever! Men man kan juh inte vara positiv jämt!
Även om jag skrattade massa när ja va å jobbade på dagis med alla mina små underbara ungar, ungar is the shit

//kloss

Kommentarer
Postat av: Malin

Men va roligt att jag äntligen hittat någon som är en oväderskäring som jag :)

Regn är underbart!

2009-06-02 @ 22:34:56
URL: http://visionaly.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0