Mums

Idag har jag vare på studentmiddag åt min kusin André :)
vi satt ute i en loge (läs looge och inte låch ) där det var snorkallt.
Vi fick toookgod mat, alla olika kött & andra saker som var grillade och alla mumsiga såser å potatisgratäng och...ja jag kan fortsätta länge och berätta om hur gott & hur grymt mycket jag åt! men jag ger mig nu

sen gick vi in för att fika efterrätt, vilket jag inte hade räknat med..så allt jag fick i mig var en liten kaka!
men sen gick allt överstyr, jag kom på så himla roliga elaka saker att jag och tina höll på att dö av skratt! Det involverade en blåslampa typ å blöjor?!...Sen när jag väl börjat skratta så blev allt så himla ännu mer kul att jag & mamma skrattade så att vi inte kunde andas och tårarna bara sprutade, sen så skrattade typ alla åt allt!

susanne- Hur går det här då?
mami- Pfffft hahahahahahhahahah


min mami e så kul <7
å på tal om mammor, så såg jag och ronja I taket lyser stjärnorna nyss, den va så fin!


om du dör, tar jag livet av mig  tänker jag leva för dig
//kloss

Kommentarer
Postat av: Marie

Madde & jag såg också den för några dagar sedan. Verkligen fin!

2009-06-08 @ 12:04:52
URL: http://enrandigtjej.blogg.se/
Postat av: ma

;) <3

2009-06-08 @ 13:12:20
Postat av: Tina

Afghan ungarna ;) Den filmen e värdelös om man läst boken :P

2009-06-09 @ 22:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0