Midsommar


emma i midsommarkrans


jag snabbpressar i solen

-Midsommardagen idag då och solen sken faktis en skvätt, riktigt varmt & skönt!
-så Fixen har varit ute å busat i gräset med Taz mest hela dan, dom e typ BFF!
-Upptäckte även en helt okej bil på blocket, så snipp snapp så åkte jag & papi till staden och en stund senare (efter ett besök på donken & 2 cheeseburgare )kom jag hem med en ny plommonbil, som går som en racerbil! Överlycklig över att slippa köra tantbilen nå mera!
-Sen blev de surströmming, å det var så grymt gott! jag tyckte tillåme att lukten var god!
-På kvällskvisten körde jag mina nya pärla in till mina underbara vänner i Görvik å hade husvagnsfest.
-Och nu så chillar jag med emma pemma som tillåme hade en midsommarkrans :D
vilket jag faktis inte sett en enda med här hemma på hela helgen

bilder på det mesta av det här kommer ni nog att få se inom snart framtid
don't worry

//kloss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0