webbis

Jag har försökt installera nån jävla skiva så att min webcamera ska funka!
men icke sa nicke....den vill inte alls!
jag som tänkte att den skulle funka så ja kunde prata me emma pemma in tha states :)

bjur på en gammbild iaf från förra gången emma va i usa å ja hemma i sverige!



Annars så har jag varit duktig och bakat en bärpaj nu ikväll, den blev mycket mumsig!
tyvärr bjur ja inte på nåt kort på den, för den e redan uppäten!
jag bjö hit emma åxå, å hon bjö juh på vanlijvisp!
Så vilken himla tur att hon inte bjöd på typ varmkorv eller nåt, för paj å varmkorv passar inte lika bra som paj å vanlijvisp!
Annars så har vi mest sutte å snackat om myror,fiskar,syskon,gamla vanor & ögonbryn!
kanske just DU undrar vad vi tkr om dina??
;)

//kloss

Kommentarer
Postat av: malin

mina ögonbryn lever sitt eget liv iaf. :)

2009-02-16 @ 12:11:34
URL: http://malings.blogg.se/
Postat av: Emma

ja vi måste ju ha ett webcam möte snart tycker jag!:D



VI HAR NU INTERNET I LÄGENHETEN!!!



MISS uuuuuu

2009-02-16 @ 23:48:22
URL: http://emmacash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0