Tränat

nu har jag varit å karateat me emma igen
de e kul kul

Så om ni träffar oss på byn kalla oss gärna för
Johnna (båg) Ling & Emma San (qvist)



Och på tvn just nu ere om skönhetsoperationer!
och det ser så grymt jävla snuskigt ut när dom tar bort fett, blää de e så ja vill spy!
Och jag vet att jag har fettiga lår å rumpa..men då tränar ja istället :P
Sen så ere 16åriga tjejer som opererar tuttarna större, Hallå gott folk men ere bara jag som Vet att brösten växer tills man e 20? + att om hon har 75B tkr inte jag att det är nödvändigt med en bröstförstoring!
Tänk på oss me småpattar då, vi skulle jubla om vi fick en stor B kupa!
jaja nu har hon redan operarat dom och de ser ut som 2 skit stora koner...ni vet sånnadär orangea!
Hon blir säkert jätte nöjd??

//kloss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0