otursdag?

idag har jag legat i sängen mest hela dagen ...tänkte att det var lika bra så att jag int råkar gå under en stege eller ser en svart katt springa över vägen.! och jag vågar inte kolla mig i någon spegel med oro att den ska spricka av dagens fulhet och därmed ge mig 7 års olycka!

Ne fredagen den 13e ska juh tydligen vara en otursdag, men som tur e har ja inte haft någon mer otur än vanligt!
För övrigt hatar jag sånna här speciella dagar, som tex fredagen den 13e..fast mest hatar jag ALLA HJÄRTANS DAG!
jävla skit dag, kan juh förövrigt vara så att jag hatar den för att jag aldrig har haft någon å dela den med!
men ni måste juh hålla med om att det e en elak dag, med tanke på alla oss som inte har nåns hjärta!

ne ska väl ligga själv i bunkern hela kvällen å tycka synd om mej själv!
...fast de e synd om mej me, har en konstig smärta inne i bröstkorgen alldeles under översta revbenen!
så hela natten har jag drömt om vampyrer å folk som skjuter å att ja blir skallad av bäbisar! allt som gör ont

//kloss

Kommentarer
Postat av: Hannah

Finns det inte typ alla (lyckliga) singlars dag eller nått? Annars borde det införas!

2009-02-13 @ 22:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0