Melodifestival

Alla som känner mig vet att jag är ett schlagerfreak :)
så pass mycket att jag till och med snott en alldeles ny schlagerbok
som jag förövrigt aldrig haft en endaste liten tanke på att lämna tillbaka

men ikväll missade jag faktis halva melodifestivalen för att jag var på sporthallen med mask & alx å 3 andra små pojkar och busade :), oj vad jag gillar å leka,göra kullerbyttor hänga i ringar och att studsa en basketboll!
men som tur är finns internet så jag missar inte en endaste sekund iaf!


Ikväll blev Caroline Af Ugglas vald till bästa låt av den internationella juryn
Jäää Jag älskar henne och hennes röst! Så här kommer hennes förra bidrag till melodifestivalen 
Under Underbara låt :D som gör mig glad i hela kroppen!
 

//kloss

Kommentarer
Postat av: Mia

haha, jag läser din blogg varje dag, du é inte så tråkig du heller ;) Pappa och jag hatar Caroline Af ugglas, du skulle va här så vi kunde argumentera om saken.. nu går jag och lägger mig! En lördagskväll!!

2009-02-07 @ 22:09:25
URL: http://mariapaulina.blogg.se/
Postat av: malouuu

ugglas. det var ingen slump;) haha, men vilken känsla kvinnan har. fast igår sög alla. jag laddar upp sängen till den 28e. Va? nä nu får vi sluta innan det händer..börjar tveka på min läggning. va? idag ska jag lära mig spela gitarr. ännu ett försök. puss

2009-02-08 @ 11:31:30
URL: http://malinsjoberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0