Före & efter

sugväder idag
när man körde bil blev man helt snöblind :O

så idag sitter jag inne och leker med datorn

före-efter-efter

den sista e överdriven :P, men de e bara för att visa att man kan göra både vanligt, som den andra bilden!
och överdrivet som den 3e! Och om jag bara lagt ut den 2a bilden skulle ni antagligen inte ens tänka på att den va retucherad :P, men ack nej så fin e jag inte live...

tkr ni de e kul me före å efter bilder så kan ni skicka en bild på er själva så kan ja fixa å lägga ut den här!

//kloss

Kommentarer
Postat av: EmmaPemmaS

Ta en av dom bilderna när jag var Lady Gaga å gör mej till en snygg blondin!

2009-02-07 @ 17:48:55
Postat av: Emma

ta någon bild av mig och gör mig till en snygging med större bröst!:p

2009-02-07 @ 20:28:42
URL: http://emmacash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0