Bloggare

Sveriges kändaste bloggare just nu måste juh vara blondinbella & kenza
(frågan är egentligen varför, för dom har inte roligare bloggar änb någon av oss andra)
och när jag har läst kenzas blogg har hon verkat som en söt å glad tjej, MEN idag såg jag henne på Vakna med the voice fick jag en helt annan uppfattning. Numera tkr jag att kenza är en oerhört tråkig person med noll personlighet.
Men blondinbella kan ja inte låta bli att gilla, eller gilla å gilla jag skrattar åt henne iaf...:P

//kloss


Kommentarer
Postat av: EmmaPemmaS

Jag såg också på The Voice. Kenza var som en fjortis tycker jag. Hur många gånger sa hon inte "liksom"?! Blondinbella stör jag mej bara på. För att hon är omänskligt positiv.



Men då lever väl jag upp till ryktet om surjämten kanske =)

2009-02-04 @ 19:53:30
Postat av: marie

jag såg också det klippet, man får en helt annan bild på henne i bloggen än när man ser henne live! konstigt de där :P



jag vill ha sommar och sooool... =) funderar om jag skulle ha jobbat i ström i sommar! visst låter det bra? :)

2009-02-04 @ 23:42:01
URL: http://www.marie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0