Snöprinsessa

Igår följde jag med till Jamtli
Ronja brukar juh annars vara snöprinsessa, men igår var hon på Ikea!
Så jag lånade hennes outfit för att glädja Lördagens småbarn oxå ;)

Snacka om att man blir uppskattad, småtjejerna ser ut att vara lyckligast i världen när man vinkar till dom!
å alla söta kommentarer:

- e du en riktig prinsessa?
- ååh vilken fin klänning!
och min favorit
- har du hoppat ur en saga?





Som ni ser var det inte bara småbarna som ville fotas med mej!
även muppar, utlänningar & Emma  :)


//kloss

Kommentarer
Postat av: Marie

Söt prinsessa=) jag ska på jamtli idag! Såg hangover igår, så bra .. haha

2009-12-06 @ 11:28:18
URL: http://enrandigtjej.blogg.se/
Postat av: Madde

Va fin du va då :)

2009-12-06 @ 18:45:39
URL: http://maddeborg.blogg.se/
Postat av: Lilian

Åh, ja, tänk vad glad man skulle bli av att träffa en snöprinsessa!:o) Du var jättefin!:o)

2009-12-07 @ 21:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0